Verbeterde marketing en sales processen d.m.v. video
Michel zag de kracht van video al vroeg in; want zijn allereerste marketing video die hij postte leverde meteen al 2 klanten op.
Toch duurde het even voordat hij zijn video marketing professioneler ging aanpakken. De reden? Hij wist niet dat het mogelijk was dat wij ook op locatie langs konden komen. Inmiddels zijn we al meerdere keren bij hem thuis geweest om video content op te nemen, maar had hij het geweten, was hij er al veel eerder mee gestart.
Dit en nog veel meer hebben we besproken in de podcast die we samen hebben opgenomen.
En wil jij voorkomen dat je te laat start? Onderaan deze pagina kan je een gratis Brainstorm sessie inplannen en achter de potentie van jouw video marketing komen!
(LinkedIn) Reels
Reels is een erg goede en makkelijke manier om leads op te warmen en te verzamelen.
Want met de autoriteit die Michel heeft komt hij regelmatig op podcasts, waardoor je heel makkelijk reels kan maken. Want de enige tijd die Michel kwijt is, is de podcast opnemen en vervolgens kunnen wij aan de slag. Op deze manier kan je veel waarde delen en een sterke connectie opbouwen met je kijkers.
Met heel weinig moeite, werkt Michel zo aan zijn vertrouwen en autoriteit bij zijn doelgroep.
Daarnaast nemen we ook altijd losse reels op om een goeie variatie in content te hebben en op deze manier ook direct de kijker aan te kunnen spreken. Daarbij voegen we soms bij deze reels nog een CTA toe om zo leads te verzamelen en op te volgen in de DM. Met als doel, nieuwe klanten binnenhalen.
Hieronder een aantal van deze reels:
Advertenties
We hebben met Michel een hoop verschillende advertenties gemaakt. Vaak filmt Michel zijn advertenties eerst zelf met zijn telefoon, wij editen deze, en vervolgens worden ze getest.
Zitten er een aantal winners tussen? Dan komen we langs op locatie en nemen we een heleboel variaties op een professionele manier op. Zo zorgen we dat we de goedlopende ads beter kunnen maken en verder kunnen opschalen.
Bekijk hieronder een aantal van deze advertenties:
Iets wat we bij veel van onze klanten toepassen, zijn “puzzel-advertenties”.
We nemen bijvoorbeeld 10 verschillende hooks op, 3 bodies met een CTA en zo kunnen we puzzelen met deze verschillende stukken, en met gemak 30 verschillende advertenties maken om te testen.
Minder input in de vorm van tijd, geld en energie. En veel meer output!
Social media welkomstvideo's
Michel heeft zijn profielen als funnel ingesteld en leid vanaf veel verschillende plekken iedereen naar het linkje in zijn bio toe, zowel op Instagram als op LinkedIn.
Wat je daar kan vinden is een training die mensen waarde geeft en tegelijkertijd opwarmt om een call in te plannen.
Daar hebben we ook 2 welkomst video’s voor gemaakt voor LinkedIn en Instagram om mensen te verwelkomen en wederom ook weer vanaf deze plek mensen de funnel in te sturen.
YouTube intro's
Wij kijken altijd hoe we met zo mijn mogelijk tijd, geld en energie zoveel mogelijk output kunnen genereren en met Michel gaat dit enorm goed.
Michel zijn ΥouTube-kanaal is namelijk een goudmijn aan waarde en deze neemt hij heel simpel op.
Hij bereid de video voor met waarde, neemt hem op met Loom en vervolgens wordt een door ons opgenomen intro ervoor geplakt om de kijker op te warmen voor de video en zo nog steeds een professionele uitstraling te hebben.
VSL intro's
Wil jij net als Michel video marketing optimaal benutten?
Zodat je:
- Meer verkopen kan genereren
- Je bereik kan vergroten
- Tijd kan besparen
- En je doelgroep beter en authentieker kan aanspreken
Plan dan hieronder een gratis brainstorm sessie in en dan gaan we samen kijken hoe we d.m.v. video jouw marketing- en salesprocessen kunnen verbeteren!